Pludselig går bunden på computeren løs. Øh, tænker jeg og tager straks et billede af hændelsen og lægger det spørgende på facebook.
Hastigt googler svogeren sig frem til, at det er en fejl, som Apple døjer med på den model, og han er klar med et link, der løser alt.
Jeg taster lidt info ind, og håber at Apple er flinke og ser igennem fingrene med, at compisen er købt for over to år siden.
Næste dag, søndag, modtager jeg mail fra Apple. De kigger på sagen.
Mandag går. Mon de reagerer, tænker jeg.
Tirsdag kommer, og det ringer på døren.
Nå? Jeg venter da ikke en pakke tænker jeg, mens UPS manden traver op på 3. sal.
Jeg flår pakke op og der ligger nyt bundcover og en bette skrutrækker, og vupsilups er det skiftet.
Ja tak, til lækker service.
Skal i også høre om, hvor dum jeg er?
Jeg ved i vil!
Mine rulleskøjter har 8 hjul.
Jeg bestiller gladt og frejdigt 8 nye lejer til mine rulleskøjter, da de andre knapt drejer rundt mere.
Pakke kommer og jeg går i gang med at skrue lortet fra hinanden. Inde i et hjul er der 2 lejer. Øh? Nå?
HVORFOR har ingen fortalt mig om dette ulogiske fænomen!??
Der er lejer nok til en skøjte og jeg bestiller da bare 8 mere til den anden skøjte.
Dem venter jeg så på nu, og godt det regner, for rullejunkien trænger til sit fix.
Nok skrift.
Dokumentation;
Det var en fin service og fint du selv kunne sætte den på :-) ja så må du vente på de nye lejer - god tur når du når så vidt :-) kh mor
SvarSletDet er såmænd utroligt let!
SletLejerne kom i går eftermiddags, så nu er jeg klar til en en night skate på fredag! Og en formiddagstur i dag! Yay!
intet er bedre end nye lejer :)
SvarSletJeg giver dig helt ret!
SvarSlet