fredag den 18. januar 2013

Frynseri

Jeg har klippet og klisteret og dimset og udtænkt og fundet løsninger og sat sammen og sagt ih, det bliver alletiders hele dagen og aftenen i går.
I aften skal den evigt seje Anna G og jeg dekorere Krudttønden på Østerbro, for der en pladerelease, som trængte til vores hjælp.
 Det er Anna der baner vej og jeg fulgte lystigt trop, for projekter med hende er altid sjove og fyldt med kreativitet.

Et lille bitte udsnit. Der bliver balloner, store vægdekorationer og endnu mere fryns!




6 kommentarer:

  1. Årh saaarjt! Har du fået brugt din martha stewart-agtige frynsesaks?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, men ikke så meget som jeg havde håbet, for vi laver lidt større frynser. :)

      Slet
    2. Nårh okay. Jeg håber man får billeder fra pladereleasen at se!

      Slet
    3. Selvfølgelig Cille! Kommer i morgen, er lige kommet hjem og helt ud-dekoreret! (og jeg er selv lidt skuffet over saksen ikke kom mere i brug!

      Slet
  2. HVor spændende og dejligt kreativt. Håber du kommer med flere billeder.

    ILYG
    www.angelqueen.dk

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!