mandag den 21. januar 2013

Alt det man kan.

Weekend med deko, spontane venindefrokostbesøg fra Århus, træningscenter, blogger-bodegaøl, sove længe, blive hevet ud af tømmermændsmorgenmad af venner med solskin, sne, is og gåtur på fælleden, rå lasagne, te hos strikkebuddy og søndagsaftens filmsteneri.

Lige sådan en weekend som jeg trængte allermest til.

Underligt nok er det eneste på kameraet, efter weekenden, lyserødt mug og den midlertidige metalkronekappe, som røg ud midt i de bagte rodfrugter i lørdags.




4 kommentarer:

  1. Lyserødt mug!? Jeg er amazed.

    Og øv med den krone der, håber, det går alliwl.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sad på noget skyr, havde en lille bitte rest og den dyrker åbenbart lyserøde herligheder. Lige
      før det ikke er spild af mad!

      Det går, den skal jo bare beskytte tandstumpen til jeg får den rigtige kone på fredag. Håber jeg.

      Slet
  2. blogger bodega-øl??! Det lyder lige som noget for mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Kunne være sejt at have dig med! Brandhyggeligt. Det var bare amarOrama og jeg der trængte sådan til en øl.

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!