fredag den 14. december 2012

Knap med issues

Så har bloggerdamen endeligt taget sig sammen og lavet en ny knap.
Jeg er ellers blevet anbefalet at droppe den side, som knappen linker til, da der er nogle rettigheds problemer med de billeder man pinner der.
 For ja, det er Pinterest jeg taler om, men jeg har valgt at være omhyggelig med at linke så godt som muligt til de oprindelige steder.

Jeg kan godt lide idéen med en virtuel opslagstavle, så selv om jeg selv er ret striks med mine egne rettigheder på mine ting, så ser jeg i hvert fald for nu, igennem fingrene med, at nogle er nogle fjolser til at finde oprindelige links.
Jeg holder min egen røv nogenlunde tør.
Brug knappen hvis du har lyst, og hvis ikke, så er det der jo heldigvis mulighed for, at slet ikke trykke på den.
Uh, det frie valg, hva´!

Knappen er at finde ude til højre sammen med de andre knapper. 





Jeg bløder snakken op med en pæn skygge, der var i mit køkken lige før.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!