torsdag den 8. november 2012

Om Otto og tillid

Jeg har tegnet endnu en navneillustration, og jeg er rigtigt glad for den. Jeg synes den er blevet alletiders. Ja, så selvfed er jeg.
Heldigvis synes Ottos forældre det samme, og det var sgu da en fryd, at se moderen nærmest få en tåre i øje, da hun så den. Så ved man at man kan sit kram og svæver bort på en stolt lyserød sky.
Ottos far er skater med stort S, så det var en selvfølge for mig at tegne skateboards, selv om de var en udfordring.

Jeg får rigtigt mange søgninger på mine tegninger her på bloggen, og der gør mig jo mægtigt glad, men det er med lidt naiv tillid, at jeg ligger tegningerne op på bloggen uden fx vandmærke.

For jeg ved jo godt, at alle bare kan bruge dem, som de vil, når de bare ligger her og flyder.
Jeg håber, at folk ikke bare henter dem ned, uden at give mig streetcredit, for de er jo faktisk et stort arbejde at lave. Og hvor meget federe er det ikke at have en original end en der er "stjålet" fra mig.
Jeg laver dem jo hjertens gerne personligt til folk;

En illustration koster 450 kr. for de første 5 bogstaver, og 50 kr. yderligere for hvert efterfølgende bogstav.
Man får en unik håndtegnet illustration, og jeg tegner gerne jeres egne interesser ind i illustrationen.
Størrelsen på illustrationerne fremgår af billederne.
Kontakt mig på mail; pillepernille snabela gmail.com 

Se dem alle her

Nå, men hurra for Otto's nye fine navn;




6 kommentarer:

  1. De er rigtig fede, Pille!

    Hvis man nu stadig brugte visitkort, kunne det være et ret sejt et at have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen nogle bruger stadig den slags. Sååå du siger bare til hvis jeg skal tegne et fnug. ;)

      Slet
    2. Jeg overvejer det faktisk. Altså ikke til mig selv. Men måske til et ondsindet kapitalistisk projekt. Jeg vender måske tilbage (nu starter jeg lige med at lave et bogmærke til din navneillustrationsside).

      Slet
    3. Ondsindet. Interessant. Glæder mig allerede til at høre mere!

      Slet
  2. PS. Fedt at du stoler på folk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg ved sgu ikke om jeg er for naiv. Men nu er hæderligheden jo råbt an.

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!