lørdag den 10. november 2012

nå, nu får jeg nok flere søgninger på det.

Det er mørkt uden for. Stearinlyset er tændt. Teen drukket. Det kan kun betyde én ting. Det er atter analyse tid igen.
 Jeg har ingen anelse om, hvordan at det hænger sammen, men det gør det åbenbart.

Denne gang er jeres søgeord igen en smule anale, men det er åbenbart bare sådan det forholder sig. Igen og igen.

Pandehår til stort hovede; Jeg kan kun anbefale lidt pandehår, hvis dit hovede er meget stort. Jeg går ud fra at din pande også er meget høj? Du skal selvfølgelig lige overveje, om du kommer til at ligne en hest. Hvis du allerede er en hest, så ser du virkelig underlig ud uden det pandehår.

Fine damer tisser ikke; Jo, de gør. Alle tisser. Mange gange om dagen. Selv fine damer sidder på kummen og hiver toiletpapir af, mens de hører på den velkendte rislen.

Mad med lort; Er uappetitligt. Undtagen hvis det er kaffe og det har været igennem en slags kattedyr og blevet skidt ud. Så er det en delikatesse. Der er så meget jeg ikke forstår.

Hvem glemmer undertøj; Det kommer jo lidt an på hvor det bliver glemt. Men jeg tror mest det er distræte folk. Nogle glemmer måske bevidst noget undertøj hos en fling, men så er det jo ikke ægte glemt, vel?!

Hvad laver man hvis det regner mallorca; Gør som man gør på alle andre ferier. Køber et Anders And blad. Dem kan man forstå uanset hvor i verden man er.

Fise hår; Ja, sådan nogle kender jeg faktisk ikke.  Jeg vil dog tro, at det er nogle hår, der bølger elegant i fisens vind.

Og vi slutter af med, at jeg er barsk:

Til den person fra Hvalsø, der har søgt på Små fisser; Du er klam. Jeg er glad for, at du ikke fandt hvad du søgte her.



6 kommentarer:

  1. Dine søgeord er så meget sjovere end mine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må jo blogge ret grim-sproget siden de ender hos mig!

      Slet
  2. Jeg elsker simpelthen dine søgeordsindlæg. Må også snart lave et, men dine ER bare bedre end mine.

    SvarSlet
    Svar
    1. som jeg lige skrev til Emma, så handler det måske om at mine indlæg nogle gange rummer ord der ikke er stuerene, og derfor drages søgemaskinerne med de ord, som giver analyserne kød på sidebenet.
      Jeg kan nu også ret så godt lide jeres posts med samme tema!

      Slet
  3. jeg har slet slet ikke så sjove søgeord som du har! Det er virkelig utroligt hvad folk søger på.... haha!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!