mandag den 26. november 2012

METERVARA+GRONGAARD

På Rantzausgade 72 ligger der et lille studio, det er mægtigt fint, og du skulle tage og gå derhen.

Det er nogle af mine designskolevenner som huserer der, Metervara+Grongaard. Grafisk- og interaktiv-designere i alletiders forening.
 Ikke nok med at de er søde mennesker, så er de også dygtige.
 Jamen, kan det blive bedre?!

Ja, det kan det, for i går var jeg inviteret til en lille intim æbleskive komsammenting, og det er jeg sært glad for, for hyggeri hører til en af mine topinteresser og jeg vil næsten sige kompetencer oven i.

Lige nu er der en udstilling af Mettes plakater. Man kan se nærmere på dem lige her, men man kan også følge med bloggen, som du måske allerede har bemærket ude i min blogroll.

Man kan naturligvis købe værkerne, så hvis du mangler en grafisk julegave, så er her masser at vælge imellem! Køb enten i studiet, her(Kbh), her(Ålborg) og snart kommer de også på en webshop, hvor jeg linker til, så snart at Mette giver besked!
UPDATE! Så er det skisme allerede webkøbs muligheder, lige her hos Art District!




 (Ignorer fotografens spejling, ikk'!)

Inde bag galleriet er pladserne, hvor arbejdet bliver til og det giver et lille gip i min mave, for jeg ville gerne selv have en dejlig lille plads, som den.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!