søndag den 4. november 2012

Jeg var et smut i Indien i går.

Eller det var jeg jo så ikke ægte, men det var tæt på.
Veninde Anna og jeg, drog på Arken og så udstillingen der både rummede nutidig kunst og mode. Lige noget for vores små designerhjerner.
Modedelen var mægtigt fint sat op, så man kunne se mange detaljer i tøjet, hvilket er ret vigtigt, da også moderne indisk design er fyldt med ornamentik.

Jeg har lyst til at vise jer alle herlighederne, men det er synd, hvis nu i selv skal ud og se udstillingerne, hvilket jeg virkeligt vil anbefale.

Lidt detaljer vil jeg dog kaste efter jer, derude bag skærmene.
Mit syn på både design og kunst i det moderne Indien rykkede sig store hak til den positive side i går.

En af dagene kommer der også lidt detaljer fra kunst afdelingen, så er i advaret, hvis i selv vil se det hele!
Det hele er lidt shaky, da jeg ikke synes blitz hører hjemme på udstillinger.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!