lørdag den 3. november 2012

Holte tur-retur

Det sidste kryds er sat i protokollen.
Den sidste tur fra skolen til Holte station er gået.
Der er så pænt og Anna's ben passede til toget.

Jeg er allerede færdig med at undervise i designproces.
Jeg var så vild med det.
Jeg må finde mere arbejde af den slags, for at guide elever gennem en proces, se dem udvikle sig, hjælpe dem gennem kriser med tårer over, at kreativiteten kan være så frustrerende, at se dem blive stolte og at finde ud af, at jeg er god til det; Det gør mig så glad.










9 kommentarer:

  1. Ej, var det i Holte? Der boede jeg indtil jeg var 17! Hvilken skole var det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Holte Textilskole. En skole med et forberende kursus for dem der søger ind på designskolerne.

      Slet
    2. Nå, den har jeg aldrig hørt om. Men du fik set nogle villaer ned til Furesøen, kan jeg se! Sådan en boede jeg desværre(?) ikke lige i.

      Slet
  2. Sikke fint Holte tager sig ud på dine billeder. Jeg håber sådan for dig, at du kan finde et andet sejt, inspirerende og kreativt arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, du var røget i spamkommentarene. Hvor underligt. Nå men nu er du fremme hvor du skal være. Og tak fordi du håber for mig! :D

      Slet
  3. æv, mere af det, tak! mere job, mere god følelse indeni.

    SvarSlet
  4. Billede nr. 2 gør mig glad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis et af mine billeder gør nogle glade, så er missionen fuldført, tak. Det er det sidste billede der gør mig gladest.

      Slet
  5. jaeh, jeg håber der kan komme mere ud af det nu, hvor kimen til mere erfaring er sat.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!