onsdag den 24. oktober 2012

til tex

Så er jeg blevet lærerinde for en stund.
Jeg er ægte pjattet med det. Det er helt lige så alletiders, som jeg havde troet.

De unge mennesker suger til sig, og det er så fedt at kunne vejlede og forsøge at guide gennem en designproces, så det er deres idéer der kommer frem.
At hjælpe dem med at komme tilbage på sporet af idéen, når det hele bliver for abstrakt og udsvævende er en så interessant udfordring, at jeg bliver helt glad i maven.
Også når de er trodsige, sure og synes jeg er en nar. For jeg kan stadig se deres idéudvikling i fult flor.




2 kommentarer:

  1. Det er sgu da en Ferrari 308 der holder der omme bagved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig! Jeg havde sådan lyst til at gå ind i carporten og beføle den.. Og måske komme til at tage den med hjem! Dem i Holte har for mange moneter!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!