søndag den 28. oktober 2012

sunday piles

På det sidste har jeg hørt noget nyt. Noget der overrasker mig.
Folk der besøger mig og ikke har gjort det før. De siger noget. At der ikke er så lyserødt, som de havde troet.
Nu har jeg luret hvorfor.
Jeg rydder op når de kommer, så de ser ikke alle mine bunker.
Selv mit hår er bunkeagtigt, sådan en morgen. Jeg har farvet det i mandags, og det blev ikke en katestrofe alligevel, bare knapt så hidsigt som normalt. Det gør ikke noget.

En søndag morgen, sidst i oktober, ser et par af bunkerne sådan her ud og radioen spiller den her sang lige nu








8 kommentarer:

  1. Uh, nogen hyggelige bunker. Mine er mere mangefarvede

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, godt at mit rod i det mindste er hyggeligt! Mangefarvede er nu også multigodt!

      Slet
  2. haha ha ha.... jeg er vild med det sidste foto hvor man kan se du "er stået ud af" bukser og strømper =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, den slags sker ret ofte her på etagen! :D

      Slet
  3. Årh, pæne bunker! Mine bunker er oftest sådan kompendie-farvede... Kedeligt.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!