tirsdag den 9. oktober 2012

lånestuekontor

Min veninde er på Mallorca, det heldige væsen.
Jeg passer hendes kat og hendes lejlighed, og så er det, at jeg har set muligheden for at lege kontor i hendes stue.
Jeg er ved at forberede det der undervisning, og nogle gange er koncentrationen bare bedre, andre steder, end hjemme ved mit eget lille røde bord. Og katten sætter vist pris på det, men den stener under hendes seng lige nu.

Mens det stormer og regner her på Amager, for veninden bor naturligvis også på lorteøen, drømmer jeg mig lidt tilbage til en skoletid, hvor jeg lavede sjove ting selv. Jeg glæder mig skisme til, at se de studerende lave sjove sager.
Evighedsstuderende lyder nogle gange så lækkert....!










2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu burde jeg jo ikke sidde og glo på min blog og læse kommentar, arbejdet kalder jo. Hrrmmhmmm.

      Men ja, jeg er ret så hyggeligt. Snacks, lys og te er godt, når der skal løses brandnye opgaver.

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!