søndag den 7. oktober 2012

Hej weekend, du startede nederen, men blev så rar!

Weekenden er på sidste hæld, og trods første halvdel var plaget af den lede hovedpine, så kom der solstrejf fra den sidste aftensol lørdag aften. Faktisk satte den næsten ild til min yndige savsmuldstapets væg. 
Søndag er gået nærmest kun med rul. Jeg rullede ud af min hoveddør kl lidt i 9 i morges, mødtes med Kirsten Marie, fra strikkeklubben, og hendes kæreste ude ved Amager vest, rullede rundt i de åbne vidder med dem, rullede hjem, og der så jeg, i en af de rullefacebookgrupper, som jeg er med i, at der var nogle flere, der ville have rulleselskab. 
 Det fristede og jeg mødtes med dem på Strandparken. 
Vi drak også lige noget te på en café, hvor man ikke må have rullere på indendørs. Det er fair, men det fik os til at være fandenivoldske og tage dem på alligevel. Barske typer hele vejen. Det kan man se på det utroligt flatterende billede nedenfor. 
26,6 km har jeg tilbagelagt på de 8 hjul i dag. Rullepille er jo åbenbart ustoppelig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!