tirsdag den 16. oktober 2012

Det gælder jo om at fremhæve egen flinkhedsgrad

Har været utroligt flink her til aften, men det fik desværre ikke nerven til at hoppe på plads. 
Flinkheden kan du læse om hos amarOrama, som netop er hjemvendt fra Nordatlanten. 

Hvad ellers?
Endnu en stor pære er nu indkøbt. Både stander- og væglampe kan nu på bedste, ikke elbesparende, måde lyse kækt op. 
På en måde som var hip for et par år siden. 
I det mindste var jeg så hip den gang. 
Nu er jeg kun hip ved at være på stærke smertestillende. 
Ved stadig ikke om standerlampen skal males lidt. 
Livets store beslutninger. 
Eller noget. 

Må hellere sove, det jeg lukker ud giver jo mindre og mindre mening.


2 kommentarer:

  1. Du får alligevel en stor klapsalve her også. Og medfølende kram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Haha, lyder som om jeg har gjort en heltedåd, men M var selv hårdest bærende. To handicappede på trappetur!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!