mandag den 15. oktober 2012

Den er nok god igen i morgen..

Nå.
Så er jeg åbenbart typen, der får en nerve i klemme i skulderen.
Jeg opdagede det i morges, da jeg rakte ud efter toiletpapiret. Det er åbenbart der, på tønden, jeg først rækker ud efter noget, sådan en almindelig morgen.

Nas har det gjort hele dagen, og arbejde foran computeren hele dagen, har vist ikke gjort det bedre.
Tvang mig ud at gå en tur mens det var lyst, selv om det også gjorde ondt at gå.
Fandt en buket.
Måske nogen er holdt op med at ses nu?

Jeg giver den videre.
Jeg slår sgu op med dig, skulder.




4 kommentarer:

  1. god bedring med skulderen til dig :-) synd for den der er så ked så blomster bare skal smides væk øv øv knus mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Men måske har de ligget ved et monument og så nogen har vandaliseret dem. Der er nemlig et par stykker omkring stedet der.

      Slet
    2. Åh nej den tanke er slet ikke til at holde ud!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!