onsdag den 19. september 2012

med fare for at jinxe;

De sidste uger i oktober, skal jeg arbejde mednoget, som jeg glæder mig rigtigt meget til.
Siden jeg blev færdiguddannet, har jeg gerne ville undervise, og nu er muligheden dukket op.
Det er et 2 ugers projekt, men det bliver alletiders at prøve, og oven i hatten har jeg den evigt seje Anna G. som vingman. Eller jeg er nok nærmere hendes.

Vi skal undervise i designproces, og det bliver så sjovt og spændende.




Det er lige her vi skal lave forløbet.


Det blev igen et farveløst indlæg, men ehm i kan da lige få et læs farver her til sidst.

Og et HAPPY ONSDAG!

4 kommentarer:

  1. stjerneundervisere... mmm sikke dog et lækkert ord igrunden:) hvor fedt for dig -og for de andre, altså dem der skal undervises og arbejde sammen med dig:)
    kh muttilove

    SvarSlet
  2. Uh ja, jeg har hele tiden læst det som om, at det kun var Mardahl der var en stjerne, men det er da vist i flertal. Ohhhlalalaa!

    Og tak for de der fine ord altså.. !!

    SvarSlet
  3. Ej hvor fedt, tillykke med muligheden. Tror du bliver en SEJ underviser at have.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!