torsdag den 9. august 2012

jeg holder aldrig op med at at være ego, åbenbart.

Nå, men så fordi der jo altid er lidt travlt, eller man bare har andet at tænke på, så får jeg ikke altid taget så mange backstage billeder til de shows, som jeg arbejder på.
Jeg er sikker på at Friturehovederne snart blogger om det, og så linker jeg straks!

Heldigvis har en trofast back up til at gøre arbejdet for mig, nemlig TV2 nyhederne, som lige fik vist Friture show forberedelser i et split sekund og min bagside.
Kig ca et minut inde i klippet.

Arh, jeg hader billedløse posts. Må oppe mig.

4 kommentarer:

  1. hehe jeg sad troligt og så det hele :) du ser glad ud selv med siden til ;)

    SvarSlet
  2. Gør jeg!? Haha, kan være jeg skulle se den i fullscreen!

    SvarSlet
  3. Svar
    1. I er dælme gode til at se folk, der kun vises i splitsekunder!!!!!!!!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!