torsdag den 2. august 2012

firefårkingtredive

Siden jeg var barn, har der været rundstykker- og kakaomælkstradition, når man fylder år.
Jeg elsker det. Det er grundsten for det hyggeligste ved dagen.

Bageren og døgn Netto har lige sørget for, at jeg får det som jeg plejer, selv om jeg er alene for kun anden fødselsdagsmorgen i det nu 34 årige liv.
Alt det underlige hvidebrød og sukkerrush, det hører sig, og er skrap kontrast til, hvad jeg plejer at hælde indenbords til morgen.

Jeg sidder og bider af håndværkeren i skrivende stund, for gode traditioner skal man skisme ikke smide ud af vinduet, bare fordi man kun er sig selv.

Arh, og P6beat spiller gammel Psyched Up Janis, teen er varm, smøret koldt og ballonen, ja, den stinker faktisk lidt. Jeg kan så godt lide det.



 Kl. 12 i aftes blev der råbt et lille tillykke for mig nede på bryggen, over en enkelt øl.
Alene er jeg ikke hele tiden, senere vil der blive spist frokost med veninde, og udendørs bio i aften, den skal jo besøges.


34 kommentarer:

  1. Tillykkeee!!! 34 er altså en totalt for fed alder, du kan godt gå i gang med at nyde det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak! Åh, jeg tror nu også det bliver ok. Hvis det ligefrem bliver fedt, så glæder jeg mig!
      Tænk, det slår mig at jeg overhovedet ikke aner hvilken alder du har! Det må jeg plage ud af dig på tirsdag!

      Slet
  2. Og du har en Tumblr. Jeg anede det ikke. Er allerede pjattet med den!

    SvarSlet
  3. Økologisk soya cacaodrik? Kan man virkelig købe så eksotiske varer på Lorteøen! Tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha! Ja da, lige henne i netto og nærmest alle de andre madbutikker.
      Tak igen igen igen!

      Slet
  4. Tillykke med dagen! Ih, hvor er'ed dejligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig så! Og taaark igen!

      Slet
  5. Tillykke, min yndlingslyserøde. Jeg håber, du får en helt fortryllende dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak gode Anne! Jeg har lige siddet og flæbet over din bedsteforældrepost !
      Fortryllende! Åh det håber jeg også

      Slet
  6. Kæmpe tillykke med fødselsdagen! Og den slags traditioner er bare vigtige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Godt jeg deler tradtionsglæde med dig! Og tak!

      Slet
  7. Stort tillykke fra Testosteronkongen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. haaahahah, læste det som tre oste kongen! hahahhahaha

      Men stort tak!

      Slet
  8. Pille, jeg er 34 år og 9 måneder, så i princippet burde jeg vente 3 måneder med at udtale mig. Men altså, de første 9 måneder man er 34, er über-hyl.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh jeg skulle ikke engang plage, for vildt! Jamen jeg stoler allerede på dig!

      Slet
  9. tuuusind tillykke, pille! kæmpe og højt hurra herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for alle hurraerne! Yay altså ! :D

      Slet
  10. Tilløk! Håber du har fejret med urbuks.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg har fejret med populær urbekseri på Staden. Øh, så det er vel sådan set ikke Urbekseri. Nå, jeg prøvede at få det til at lyde godt!

      Slet
  11. STORT TILLYKKE igen - uhm dit morgenbord ser lækkert fødselsdags ramt ud:-)Men jeg fik jo dejlige boller og hindbærsnitter i lørdags såee ja det er jo ikke til at nå, når arbejdet kalder KNUSSERE og kærlige hilsner Jens og mor :-)

    SvarSlet
  12. Sikke en fest med hvide carbs og kakao. Og det hörer fanme til når man bliver 34. Sammen med balloner og mange pakker i fint papir! Håber du havde en herlig herlig dag som fortjent!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en alletiders hyggelig dag, tak!
      Pakker er der ikke kommet så mange af endnu, men måske i morgen, hvis jeg er heldig!

      Slet
  13. Tillykke Pille, lidt forsinket, men sådan er det, når man er i Polen. Her går alting lidt langsommere. Håber resten af din dag var lige så fin som morgenmaden!

    SvarSlet
    Svar
    1. 34 er forresten en herlig alder. Min kæreste har været 34 i fire måneder, og han er gladere og sødere end nogensinde. :)

      Slet
    2. Herligt, jeg vil bestræbe mig på at være som din kæreste så.
      Jeg håber i nyder festivallen, jeg ville ønske jeg sad i din lomme og lyttede til musikken. Glæder mig til bloggeri om det!

      Og tak!

      Slet
  14. årh eventyrlige lyserøde humørpille, du har haft fødselsdag!!!<3 TIL LYKKE MED DIG, her går man og har for travlt til at hygge m bloglæsning og så misser man jo den slags, men jeg mener det: TIL LYKKE MED DIG!<3
    kh muttilove

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mutti-dame! Sikke en fantastisk hilsen!
      Hey, jeg så dig i Jægersborgsgade i Lørdags, men du var så hurtigt væk, at jeg ikke nåede at gå hen og hilse på, som jeg ellers gerne ville!

      Slet
  15. ;)sådan er jeg: hurtig ind, hurtig ud... kh mutti-damen<3

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!