fredag den 6. juli 2012

Brune detaljer


Jeg er egentligt ikke så meget til farven brun, så jeg overraskes lidt over mængden af brun på de nye eventyr for tiden, men jeg kan åbenbart lide det.

Tjek lige, hvad der gemte sig under de blå klistermærker; Håndmalede tal, fra dengang skiltemalere havde kronede dage.Jeg opdagede dem, da jeg kiggede op, fordi et klistermærke lå krøllet sammen på gulvet.
2 tallets lille dryp fortæller en lille historie om et penselstrøg med en smule for meget maling. Var skiltemaleren flov, eller så han det slet ikke, inden han hastede videre til 13?















2 kommentarer:

  1. uhhh jeg blev lige farveforvirret, Pille. Brun plejer ikke at være det du spotter, men det er da sjovt med lidt nyt i farveskalaen. De håndmalede tal er virkelig fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de gør også mig bløde i knæene!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!