tirsdag den 19. juni 2012

Se mig, se mig, se mig



Kan du kende layoutet på det her billede? 

Jo jo, det er sandt!
Egotripperen røget på facebook.
 Den lykkelige dag er kommet, hvor du kan trykke, at du kan lide de nye eventyr på dét sociale medie også. 
Jeg har ikke helt fattet hvad det gik up på, men lige pludselig synes jeg det er sjovt. 
Nå, men du er velkommen til at trykke på Synes godt om knappen, så poster jeg mere spass derhenne, som jeg ved, at du ikke vil gå glip af. 
(Hrrmhmm... jeg har vist allerede kaldt mig egotrippende en gang, så lad mig ikke gentage mig selv)

Spændende UPDATE; Se, nu er der en blå knap her ude til højre, der kan du også trykke og komme derhen. Alle de muligheder, altså.
Må snart have kold klud på panden, er overvældet af de moderne tider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!