onsdag den 13. juni 2012

PPP


Igår havde jeg en halvtravl dag, med et par timer i Frituren fra morgenen, op på cyklen og til Vesterbro og passe mindste nevøen et par timer, og så tilbage til Frituren et par timer og sy noget mere.
Ved aftenstid daffede jeg på Retro, hvor jeg har invaderet min venindes strikkeklub, sådan ret ofte om tirsdagen.
 Altså jeg kan jo overhovedet ikke strikke, men nogle gange hækler eller broderer jeg lidt, men igår var jeg syet helt ud fra Frituretimerne, så der kiggede jeg bare på. Jeg er sgu da så vild.

Når Pille passer Prop bliver der gynget og hygget på legepladsen:

 Lidt festlighed, fra lørdagens fødselsdag, kan vi vel altid tåle? 
Ha, der blevet gloet, da jeg cyklede fra Amager til Nørrebro med 7 balloner på snor efter mig! 

Hehe, der er ikke meget actionpræget over de her posts fortiden, men skidt pyt, bare vi lige hygger lidt.

2 kommentarer:

  1. Gad godt have set dig cykle med festlige balloner bagpå cyklen! Sikke et syn. Prop er da også totalt söd!

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg var faktisk overrasket hvor få smil jeg fik, jeg ville jo selv have smilet over hele 5 øren, ved det syn. Personligt smilede jeg hele vejen, pga optursfølelse over alt fine det hang omkring mig!
      Årh danskere er nogle gange så nærige.

      Ja, Prop, han er så sød hele tiden!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!