onsdag den 20. juni 2012

Mere kaktusseri!

Som lovet kommer her lige lidt visuelt om, hvad vi lavede bag kameraet til Friturens fotosession i søndags. Uh, dygtige og søde folk.
 Der er forresten også lagt nogle fine nogle op på Friturebloggen, tjek dem også.
Jeg vil lige tilføje at selv næste dag kunne jeg finde små pigge fra katusserne i benet, ja ja, man må lide stille for lækre billeder! Jeg glæder mig til Frituren publicerer resultaterne.

Mads stikker hovedet i kaktussen. Halvt struds halvt, halvt modefotograf.

Røv med bumser. Nårh nej, kaktus, men yndige blomster.

Nej, hvor er vi dog sjove.

Hele tiden er vi sjove. Selv med brød.

Selv Mr. modella Henrik at tage elsker billeder,  lige analoge i dagens anledning.

Backdrop fixeri. 

Slutter af med at minde om, at de her eventyr har fået en FB side, daf lige derhen og synes om, 
hvis du vil have endnu mere spass fra min hånd.

2 kommentarer:

  1. Det ser super spændende ud. Glæder mig til at se resultatet:-)
    frkforsom.blogspot.com

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!