onsdag den 13. juni 2012

Hul igennem

Jeg ved, at der er en ting, du er vild efter! Du kan ikke vente!

Og jo, du kan få mere af min elendige kommasætning og tastespasserier! Hvor er du heldig!
Jeg er nemlig blevet bedt om, at komme med et bud på, hvad der sker i den gode Trixs verden de næste 10 år.
Skynd dig over til Trixyworld, mine bevingede ord, de kommer nederst i dagens post, så vogt dig med tålmod.
Skynd dig derover, uanset om du higer efter  mine ord eller ej, for hun skriver så fint og skarpt om hendes liv! Haps snaps, lækker læsning!

Hej hej, og her er et enormt flot knaphul, som jeg har lavet i Frituren idag, til sommerkollektionen næste år.


2 kommentarer:

  1. mmmmm lækkert knaphul<3 -ja og næste år, så bliver det da sommer ik´?
    kh muttilove

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!