tirsdag den 16. november 2010

frost i provinsen!

Så kom der frost i nat!
Her er lige et par shots fra i morges på vej tilbage til huset, efter at have afleveret ungerne.
 Jeg sidder i toget på vej tilbage til København, og efter at have været sammen med ungerne døgnet rundt i 5 døgn, var det sgu lidt trist at sige farvel til dem. 
Lille mads græd, da jeg gik fra ham i dagplejen, og i aftes midt i at se tegnefilm sagde Rasmus pludselig "Mig elsker Pille". 
Ej, men hvordan kunne jeg dog tage fra dem?
Nå, hrm hrm...   ..Tilbage til den fine koldskab!




Frosent vand, eh også kaldet is (!) i min storebrors trailer. (ægte paracelhus stil!)

Isklump, der romantisk nok ligger på skraldespanden! 

4 kommentarer:

  1. Totalt fede billeder! Jeg er især vild med nummer to, hvor er det bare flot!

    SvarSlet
  2. Louise (Feriebarn)16. november 2010 kl. 21.06

    alt bliver flottere med et lille lag frost på, og fint med solen der også ville være med :)

    SvarSlet
  3. Åh nej, jeg havde ikke taget afsted. Det tror jeg ikke, jeg kunne med så fine ord og ærlige tårer. Men mit sarte moster-hjerte er også helt skrøbeligt og meget sårbart pt.

    SvarSlet
  4. Natascha: Takker!
    Louise: Ja, der var totalt diamant effekt med solen, men det bette Lumix ville ikke fange det!
    Linda: ..Arhmen jeg savner dem også herre mega forfærdeligt meget lige nu...

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!