onsdag den 6. oktober 2010

varmhed og koldskab!

Uh, så henter man pakken på posthuset, og skynder sig hjem og åbner den her:

Hvor i der gemmer sig den her:

og Snorkfrøknen på den anden side:

Sådan en bette termokande til at tage med på tur i den kommende kulde, hvor en kop the på vejen kan gøre underværker. Eller man kan tage smoooothie med på arbejde eller noget. 
Jamen, det er da mumi-smart!
Jeg havde ikke lige luret på web-shoppen, at låget var glimrende, men de fine oldschool mumi figurer får mig ti,l at glemme alt om det lidt tacky låg!

4 kommentarer:

  1. Uuuuuh, hvor har du købt den? Den ville være prikken på i'et i min mumisamling :) den er godt nok fin!

    SvarSlet
  2. Narj, hvor er den bare sej! Jeg har godt nok en termokop, men nu ønsker jeg mig også lidt mumi'en.

    Ditte

    SvarSlet
  3. den er købt på Moods.dk! jeg er jo en slags fanatisk mumi-ting af-kvalitet samler og jeg er meget glad for den! Selvom den var lidt peberet..
    Den indeholder kun en halv liter, men der er perfekt til mine ture ud i det blå!

    SvarSlet
  4. ÅHHHH, den vil jeg også ha'. Øj/øj, sikke en finhed! Og så med Snorkfrøken.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!