fredag den 8. oktober 2010

tristesse

Jeg gemmer mig bag en maske idag, sådan metaforisk, heldigvis fik jeg en af en sød veninde i foregårs, så jeg kan også gøre det rigtigt.

En af mine veninder, ikke sådan nærmeste veninde, men tæt på nok, til at være veninde, mistede sin lillebror igår. 25 år. Mit hjerte er gået i stykker på hendes vegne. Jeg kan slet ikke overskue at miste nogle af mine søskende, bare tanken giver mig .., ja jeg har ikke ord for det. Og det skal min veninde igennem lige nu... Jeg håber hun klarer sig igennem.
Synes jeg kender alt for mange, der ikke nåede at blive gamle, det er så trist. Idag tænker jeg lidt på dem alle, og især lillebror'en.

Efter arbejde idag tager jeg toget til jylland og skal tilbringe weekenden sammen med min bror. Jeg er glad for at jeg har ham, og jeg ved at hans unger vil distrahere mig med deres umiddelbarhed og glæde. 
Så ryger masken nok af igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!