mandag den 4. oktober 2010

en bette lamp'

Ja, så har jeg købt mig en ny lampe. Eller jeg har gjort som så mange andre. Jeg har købt noget åh-så-fancy stof ledning, en porcelænsfatning og en stor glødepære. Wup wup, så har man en lampe. 
Synes ikke rigtigt at billederne yder den retfærdighed, men her er den altså:


Den hænger over et billede af min pladespiller

Altså den hænger over et billede af min pladespiller, som hænger over min pladespiller.

Her det flotte ledning. Det er jo til jeres alles store overraskelse og nærmest chok: Lyserødt.

6 kommentarer:

  1. Jeg tror du skal indrette min lejlighed!

    Bortset fra alt det lyserøde!

    Cool stil du har.

    SvarSlet
  2. På det første billede lignede det ikke, at ledningen var lyserød, så jeg var nærmest i choktilstand. Blev dog ret lettet ved det sidste billede igen:)Den er fin.

    Ditte

    SvarSlet
  3. UR, du siger sgu bare til, så kommer jeg og kaster rundt med flotte ting henne hos dig! Ja sådan er det, når man giver mig komplimenter, så er jeg åbenbart den der gerne vil hjælpe. Selv uden lyserød er indblandet! Tror jeg nok...
    Ditte: jeg er ked af at jeg næsten bragte dig i choktilstand på en almindelig mandag aften! ;)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin blog du har med fine fine farver :)

    Og sikke en fin vinterjakke i en tidligere post, den ryger på min ønskeseddel faktisk :)

    Mvh Cecilie

    SvarSlet
  5. Cesilden: mange tak! Farver rocks!
    Og ja det er en fin fin jakke. lidt dyr, men fin. glæder mig til kulde og varm jakke!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!