onsdag den 4. august 2010

Gaveorgiet!

Gaver væltede ind, her er nogle af dem! 
Jæs sir!


True blood kit! 
Waw!


Det skarpeste lyserøde jeg har ejet!

Den forfængelige Snorkfrøken på sin lyserøde sky!

Og en Mumikop til samlingen(klik), men til at tage med på tur!
Altså den i midten.

Og en masse lyyyserøde roooser!

Og flere gode bøger!

Mumi muffins forme!

Og en hårsløjfe!

Og et brandlækkert juliennejern!

Og biobilletter!

Og masser af kort, fx det her!

Og en fin posetaske!

Og leo-undertøj!

Hold da kaje, hvor er jeg en heldig og begavet dame!
Jamen altså!

6 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke til diiiiig! Sjove og gode gaver du har fået...men hvad var der i køleskabsgaven?

    SvarSlet
  2. Tillykke siger jeg til dig siger jeg til dig.

    SvarSlet
  3. takker og takker!
    Øhm køleskabsgaven er køleskabsmagneten med snorkfrøknen.

    SvarSlet
  4. muuhuhahhahahaa! ja den er sgu hot!

    SvarSlet
  5. Forsinket, men stort tillykke til dig. Det ligner resterne fra en dejlig dag. Jeg ønsker mig også køleskabsmagneten med snorkfrøkenen plus alle dine mange Mummikopper.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!